Haluan tehdä hiuksilleni jotain. Olen oikeastaan ihan tosissani miettinytkin että mitä jotain, mutten kuitenkaan ole varma että sopisiko mulle ja näin. Eilen tein mesegalluppia ja kyseiset hiukset sopisivat mulle kuulemma, ja malliin olen tykästynyt. Tai siis, ainakin siihen miltä se tuossa kuvassa näyttää...

 

Isoin ongelma lähinnä on se, ettei mulla ole hajuakaan, miten tuollaiset hiukset toimii jos niitä ei jaksakaan laittaa aamulla? Mulla on luonnostaan todella kihartuvat hiukset, ja aamuisin kun herään, ne sojottaa joka suuntaan, olin sitten laittanut lakkaa tai en. Enkä ole ihan varma, kauanko pitäisi kasvattaa. Mulla on kamala hinku saada leikkautettua uudet hiukset hiihtolomaksi (viikko 10), joten saisi ne aika äkkiä kasvaa vielä pari senttiä... Alla sitten nykyiset hiukset.

 

Kuvan paita löytyi sitten Pellon kirpputorilta. Toistaiseksi se on vain pyjamakäytössä, sillä vaikka näinkin Ruotsin rajalla asun (puolen kilometrin päässä kai menee raja ;o), ihmiset, varsinkaan tämän ikäiset, eivät tunnu yhtään pitävän Ruotsista ja saisin sen verran tappouhkauksia, että...